Helgsammanfattning

I lördags var en flyttpackardag. Inte mycket att orda om.
Igår hade vi lite försmak på julen. Pappa, svärmor, svärfar och två kompisar från Göteborg var här och åt lite julmat: skinka, jansson sill med mera.

Vid 17 drog jag iväg till Lindö och övade inför julkonserten som sedan började klockan 19.
Jag var ganska nervös faktiskt. Har bara varit med och sjungit upp en gång förut. De andra i kören är vana.
I kapellet hade väl ca 50-60 personer samlats för att lyssna på oss.
Uppträdandet gick bra. Det tyckte alla efteråt då vi hade en lite avslutningsfest för terminen. Festen bestod av gröt, skinksmörgås och naturligtvis kom tomten med paket!  Jag kan nu duka till fin julfest då jag fick fina julservettter i mitt paket.

En händelserik helg.
Naturligtvis blir ju nästa helg det också.
Då är det jul!

Kommentarer
Postat av: Mimus

Då är det jul!
Och då är det dags för den stora julgroggen.. HURRA HURRA!
Ja, det är underbart kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback