Pust, vilken dag

Startade dagen med adventsfika med lussekatt. Därefter blev det lite flyttpackning.
Behav oss sedan ner till stan tills affärerna öppnade klockan tolv. Julklappsshopping i stora mått. Blev helt klar till min syster och hennes sambo. Inte alls klar till broder och min kära M. Får försöka ta det i morrn. Lugnare på stan en måndagförmiddag.
Försökte även få tag i flyttkartonger, men de var slut på Clas ohlsson och skitdyra på coop.

När vi kom hem hade vi en kort fikapaus och sedan blev det återigen packning. Har fått ihop 16 stora flyttkartonger än så länge.

Nu känner jag att det får vara bra för idag.

I morrn är det måndag och en arbetslös dag till. Ska försöka avsluta mina julklappsbestyr då.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Jaså, du blev klar till din syster, undrar om det går att hitta några hemlisar på den här bloggsidan??????

2005-12-14 @ 15:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback