Vaknat av telefonen

De senaste dagarna har jag tro det eller ej haft mycket att göra. I fredags jobbade jag. I lärdags var min syster här och vi gjorde blomgrupper som vi lärde oss på blomkurs förra året. De blev riktigt fina.

Söndagen var som söndagar brukar vara . Lugna och sköna.

I morse vaknade jag 7.30 av att telefonen ringer . Då är det en personal sjuk och undrar om jag kan jobba. Det var bara att  hoppa in i duschen och åka och jobba. Det är kul att de ringer mig när det är nån som är sjuk. Dock är det otroligt jobbigt att motivera sig när de ringer på morgonen och undrar. Det är lättare när man vet det nånon dag i förväg. Men nu hade jag ju något att göra och slapp stämpla i dag.


Ska nog se Vänner-repris på femman nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback