Olle Ljungström: Nu kommer jag!

Knappt ett dygn kvar!!! Denna månads stora händelse! Olle Ljungströms spelning på Konserthuset i Göteborg.
Okej, jag låter lyriskt och det är jag också.

Vad är då så speciellt med Olle så att man åker 40 mil för att se en spelning? Svårt att säga egentligen, men hans låtar är bara bäst. Hans låttexter får en att tänka efter på livets mening och annat väsentligt och oväsentligt här i livet.
Dessutom är han en helskön person som skiter i vad andra tycker att han ska göra. Han lever sitt liv för att det just är sitt, om han ska citera en av hans låttexter.

"om det fanns tid att stoppa tiden så drack jag sprit och njöt av friden" ur "hur långt kan det gå"


Olle, here I come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback