Birro på kulturkammaren

Nu har jag bokat två biljetter till Marcus Birros och Stry Terraries föreställning på Kulturkammaren den 26 apri.
På något sätt ska de kombinera Marcus poesin och litteraturläsning med Strys punkmusik.
Kan bli en spännande upplevelse.

Birro är, som jag nämnt tidigare, en ordens mästare. Har idag lyssnat på honom på P4 Östergötland. Han är rena motsatsen till alla de andra på radiokanalen. De som har jobbat där sedan radion uppfanns och som inte vågar svära i radion.
Birro är en frisk fläkt i pensionärsradion P4.

Kommentarer
Postat av: Steffan Müller

Hej!
Tack för ditt besök på min blogg. Ska se om inte jag också kan lyckas klämma in ett besök på KK den 26 april.

Har ännu inte hunnit med Birros böcker, har som sagt ett fullt nattduksbord. Men jag har ändå dragit slutsatsen att de kommer att ge mig massor. Kanske jag fungerar som så, att jag sparar de bästa böckerna till sist. Har en tendens att vänta tills man riktigt har tid att gotta sig i böcker som längtat till att få läsa en lång stund.
MVH
Steffan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback