Fruktansvärt tråkigt

Vilken extremt tråkig dag detta är!
Mulen och grått ute.
Jag är trött och vissen.
Jag har inget att göra.
Har i stort sett suttit vid datorn sedan jag vaknade, förutom när jag åt frukost och när jag duschade.
Har nu funderingar på att ta lite lunch, men inte heller det känns roligt.

Usch jag hatar såna här dagar då kraften är helt borta. Tyvärr finns det såna dagar ibland.
Tur att jag inte skulle jobba idag för då hade det inte blivit så mycket till jobb.
Nu har jag alltså varit arbetslös sedan slutet av september förra året. Dock jobbade jag åtta veckor för några månader sedan.
Det börjar bli långtråkigt nu. Jag blir en osocial typ som blir mer och mer instängd i mig själv och i min lägenhet.
Efter tre år på universitet tycker jag att det skulle finnas nåt jobb åt lilla mig.

Kommentarer
Postat av: turmalin

Hoppas din dag slutade skojigare.!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback