Helt sjuk förälder!

Var och handlade förut och ibland förundrar man sig över hur föräldrar bär sig åt.

Barnet: Är vi klara snart?
Pappa: Det är vi faan inte, vi har halva jävla listan kvar som din förbannanade mamma har skrivit.


Jag trodde mina öron skulle trilla av. Hur kan man säga så till sin son cirka 10 år gammal. Okej om man svär. Det lär sig barnen ändå, men att prata skit om barnens mamma tycker jag är förjävligt.
Helt sjukt!
Det är säkerligen inte alltid en dans på rosor att vara förälder, men jag tycker att man borde kunna behärska sig lite i alla fall.  Vad får det här barnet för syn på sin mamma när pappan kan svära pch förfasa sig över henne?

Kommentarer
Postat av: turmalin

ja det var en sjuk förälder..man blir mörkrädd

2006-05-01 @ 13:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback