Mina orkideér

Jag fick en förfrågan från Linda om jag hade någon bild på alla mina orkideér.
Svaret är: Nu har jag det.
Det fick bli en översiktsbild på hela spektaklet. Blommorna står i dubbla rader i fönstret och nästan i tredubbla rader på det röd skåpet. Dessutom står det orkideér på gammal kardbänk mot väggen.
Just nu har många vaknat till liv efter vinterns mörker. Så framöver kommer det att finnas fler blommande orkideér än vad det finns nu.
Jag har även små "bebisar" som inte kommer att blomma än på flera år.

Samlingen består just nu var 50 stycken. Man kan kalla mig fanatisk.
Det kanske är det jag är...

Mina orkideér

Kommentarer
Postat av: crrly

Ojoj! :)

Jag är jätteimponerad. Jag har hittills bara lyckats mörda alla orkidéer jag har fått och det får mig att känna mig som en usel människa... :-/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback