Nu har jag 50 orkideér!

Nu har jag införskaffat mig den 50:e orkidén.

Blomsterlandet här i Norrköping firade 10 år och hade billiga orkideér.
Då var ju jag bara tvungen att åka dit.
Dessutom bjöd de på kaffe och tårta.
Jättegott!

Många tycker jag är tokig att jag har så många.
Okej jag är väl det, men alla andra blommor dör hos mig.
Bara orkideérna klarar sig.
Dock skulle några behöva dö för jag ska få plats med några nya...

Är nån i behov av skötselråd eller nåt annat angående orkeideér är det bara att fråga.

Dagens nyförvärv:
29613-13

Kommentarer
Postat av: Enii

Hur tar du hand om dem så de klarar sig? Alla mina blommor dör. Har slutat och köpa blommor nu, tycker synd om dem. Men som sagt är tacksam för lite tips, hur man vattnar dem, vart skall se stå och så.

Ha det fin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback