Anna är...

Fick denna idé från Max Powers blogg.


Sökte på Google på "Anna är"
Det blev ju riktigt kul ju.


Anna är bäst

Behöver ju knappt kommenteras...

Anna är en person med stort driv framåt och gillar ordning och struktur
Ordning och reda, pengar på fredag. Jag måste ha struktur för att det ska funka.

Anna är driven,engagerad, och har en väldigt bra radioröst.
Kanske ska bli radioprogramledare. Har ju varit med i P3:s "bossanova" för 9 år sen. Det var då min radioröst upptäcktes...

Anna är bara tjugonio år gammal – och kanske blir hon inte äldre
Perfekt. 29 år livet ut. Kan inte bli bättre.

Anna är vegis och nykterist
Nä, usch det låter för tråkigt. Kött och sprit åt folket!!!

Anna är utan tvekan den mest lysande begåvningen i sin klass
Man tackar och bockar.

Anna är alltid snabb med att svara på frågor och komma med trevliga kommentarer.
Jag brukar ofta ge trevliga kommenter på andras bloggar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha ha ha, jag måste också testa detta!

2006-02-06 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback