Hemska samhälle

När jag gick hem från stan idag gick jag förbi den pizzeria där en 29-årig kille knivmördades för ett par dagar sedan.
Utanför låg det en mängd blommor och ljus brann till minne av honom. Jag kan inget annat än att deltaga i de anhörigas sorg och saknad.

Hur är samhället nu egentligen?
Morden hände mitt i centrala Norrköping mitt i rusningstid då mängder med folk är på väg hem från sina jobb.
Den som gjorde det kan då inte vara så blyg av sig i alla fall. Chansen att det finns vittnet vid den tidpunkten är ju klart större än om ett mord begås nattetid.

Tänk på det ni som ska mörda. Gör det nattetid ;)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

tja, hur är samhället? Det är något som man inte vill gå in på. För då hitatr man massor som man inte kommer gilla. Samhäller kommer bli hårdare och kallare. Det är en sak som är säker....

Jo, du ahr rätt, kvinnor kan inte göra bra musik.. haha i alla fall så är det väldigt sällan som de gör något bra...

ha det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback