Söndag=jobbångest

Detta är så konstigt.
När jag var arbetslös ville jag inget heller än att jobba.
Nu när jag fått ett tillfälligt jobb så våndas jag och vill vara ledig istället.
Jag är väl konstig helt enkelt.

Jobbångesten består mycket av att jag inte lärt mig det nya jobbet än,
inte lärt känna kollegorna tillräckligt.
Jag känner mig tafatt när jag inte vet exakt vad jag ska göra eller hur man ska göra.

Usch, I morrn måste jag verkligen be om hjälp med vissa saker som jag inte har en aning om hur jag ska göra med.
Saker som jag egentligen borde veta, då jag är lika mycket arbetsterapeut som mina kollegor.

Kommentarer
Postat av: barajagjohanna

sådär är det alltid på nytt jobb. jobbigt, jag vet. men det blir bättre.

Postat av: Anonym

Jag känner precis likadant, trodde det bara var jag som kände så!

2006-06-26 @ 01:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback