Varför alla jobbiga människor

Jag ska sagt det tidigare, men är dags att säga det igen:
Jag hatar människor.

Har precis kommit hem från Ica maxi och idag var visst alla där.
Alla de där jobbiga människorna som bara står ivägen för att jävlas,
alla trötta och skrikande barn,
alla människor som inte kan släppa vagnen ur sikte för en enda sekund och
alla de  människor som kan stå och läsa på en produkt och inte ser att jag står och stampar bakom och vill fram...

Detta är inte bra för mina nerver känner jag...

Till slut kom vi ifrån kaoset och är nu hemma i vår lugna vrå.

Har sett tillräckligt med jobbiga människor för två veckor framöver.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej här kommer en utmaning! (läs på min blogg om det verkar oklart)

"Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade."

(Som sagt fattar du inte så kan du titta i min blogg...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback