Villken förfärlig människa jag är

Idag ringde chefen och undrade om jag kände till en viss person.
Javisst kände jag till henne. Hon var sommarvikari sommaren 2004.
Chefen var då intresserad att veta hur det fungerade.
Då sa jag som det var: Att hon inte har någon som helst social kompetens, vilket är jätteviktigt på mitt jobb.
Att hon har folkskräck och inte klarar av stora folksamlingar, vilket också är en förutsättning att klara av då vi har tillställningar med 50- 60 personer.


Fy vad hemskt att ge sådana referenser för någon. Men vad skulle jag göra.
Hon var verkligen fruktansvärd att jobba med.
En riktig pina. Vi som inte var vikarier fick jobba för henne också.

På grund av mina ord till chefen idag kommer jag nog inte träffa på henne på jobbet igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback