Bara sommar när jag jobbar och aldrig på helgen.

Måndag: jobbar jag och det är varmt och soligt
Tisdag: jobbar jag och det är varmt och soligt
Onsdag: jobbar jag och det är varmt och soligt
Torsdag: jobbar jag och det är varmt och soligt
Fredag: jobbar jag och det är varmt och soligt
Lördag: Äntligen ledig, varmt men mulet. Väl på badstranden kommer regnet... Åker istället och handlar mat. När vi handlat färdigt och ska till bilen har skyfallet kommit. Vi springer till bilen, men blir genomblöta. Väl hemma är min klänning så blöt så man tror att den kommer direkt från tvättmaskinen där centrifugen är trasig...
Söndag: Till badstranden, men lagom där kommer molnen. Vi sitter och väntar på ett under men får åka hem.

Jävla sommar som kom av sig lagom till helgen.

Och i morgon är det måndag och jobbdag igen...

Kommentarer
Postat av: turmalin

It will be alright!

Postat av: Fredrik

Jobbigt värre kanske man kan säga ;)

Ch-h-h-heers!

2006-07-10 @ 22:53:34
URL: http://freddan888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback