Välfullt kuvert, men sj är besvärliga.

Att jobba tär på kroppen.
Jag tror inte jag är skapad till att jobba...
När jag är arbetslös vill jag jobba och nu när jag äntligen har ett jobb vill jag vara ledig.
Märkligt.
Har nu påbörjat min femte vecka och börjar väl ha lite koll i alla fall.

Men nu är det sommar och enligt SJ ska man inte pendla då.
SJ har dragit in det bästa tåget på eftermiddan och låter oss pendlare åka antingen 1545 eller 1745. Med det ena tåget blir det för få timmar och med det andra blir det en jättelång dag. Har fått göra en kompromiss att jobba tre långa dagar och två korta dagar i veckan.

En fördel med att jobba är ju lönekuvertet!
Den här gången var det välfullt.
Härligt!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tågtider... oj, oj, oj... det är inte en rolig historia haha.. Bra med ett välfylldet kuvert! :)

Må KANON


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback