Detta är jag, tror jag...

Höger- eller vänsterhänt: Vänster (det får jag ständigt kommentarer för. Är det så jävla konstigt att vara vänsterhänt?)
Humör just nu: småtrött
Favoritgodis: allt utom apelsinchoklad.
Är det nåt du absolut inte äter: Skaldjur, lever
Musik just nu: Olle Ljungström, Kent, The slaves, Timo Räisänen
Sommarplaner: Jobb antagligen
Fisk eller badkruka: badkruka
Saft eller alkohol: Bådeoch.
Längd och vikt: Längd: 162 vikt: 52
Hur många kuddar sover du med: en
Favoritväder: mysbyxor
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: Sparare
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Det beror på. Kan bli ganska irreterad på folk, men bara när de inte hör...
Stjärntecken? Våg
Största svaghet: Fastnar lätt vid datorn, lättirriterad
Det här är jag bra på: Sjunga
Bästa bok? Flyktsoda, Landet utanför av Marcus Birro. Geniala böcker. Läs dom!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna allt
Chips, morötter eller godis? Allt!!
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Vilken hand håller du gaffeln i? vänster
Vad hänger på väggarna i ditt rum? Tavlor från Ikea. Som allt annat i mitt hem.
Hur många syskon har du? Två
Gillar du och sjunga? Ja!! Sjunger i kör.
Anser du att du är stark? Jag är en riktig mes när det gäller fysisk styrka
Kaffe, te eller inget? Te naturligtvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback