Första arbetslösa dagen gör att jag kokar över.

Första arbetslösa dagen är snart avklarad.
Har faktiskt varit ganska skönt.
M har också varit arbetslös idag.
Så vi har hunnit med att städa idag. Jag hann även att ringa arbetsförmedlingen. Där var det 25 minuters kö så under tiden hann jag dammsuga hela lägenheten.
M bevisade återigen att han HAR fel på finmotoriken. Han tappade helt sonika en kaffefat som tillhör en gammal kopp som jag har som arv från farmor. Jag blev så jävla arg så jag höll på att koka över.

I morrn har jag dock jobb, i Finspång. Ska snart tacka för mig, eftersom klockan kommer att ringa innan klockan sex.

Har fortfarande stor vånda angående nybilsköpet.
Usch vad jobbigt det är med stora inköp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback