Kvällens mp3-lista

Detta hörs hos mig ikväll:


Andreas Johnson  - Sing for me
Den enda låten från Melodifestivalen som är nåt att lyssna på.


Björn Rosenström - Muffins
En rolig låt med göteborska

Timo Räsisänen - Fear no darkness, promised child
Timos nya singel från albumet som kommer i slutet av mars. Jag väntar med spänning.


Sebastian - Do what you´re told
Idol-Sebastinas första singel. Bra faktiskt.


I´m from Barcelona - we´re from Barcelona
En trallvänlig sång.


James Blunt - Goodbye my lover.
Brukar inte gillar smörsång, men den här är bra.


Jonny Kock - Olle Ljungströms självbiografi
Naturligtvis för Olle är ju med och sjunger. Allt med Olle är bra.


Montt Mardié - Highschool drama
Falsettsång när den är som bäst


Nina Rochelle - (Happy) Jag hatar att det e så
Bra låt helt enkelt.


The slaves - Suicide
Väntar med spänning på deras debutalbum som ska komma under våren.


Torgny Melins - Dansbander
Dansbandsvariant av Punkrocker. Cool!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fina låtar. Gilalr Björns Muffins... haha

Men I´m from Barcelona - we´re from Barcelona, verkar ju avra super populär helt plötsligt... Själv har jag lyssnat på den sen, tja, Oktober någon gång... Den är sjukt bra...

må finemang


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback