Snart arbetslöshet....

Endast en vecka kvar av mitt vikariat på sjukhuset.
Nästa fredag jobbar jag sista dan.
Åtta veckor går fort.
Sedan blir det åter en 80%-ig arbetslöshet, då jag fortfarande jobbar kvar en dag i veckan i Finspång.
En dag jobb, sex dagar ledigt.
Får börja att fundera på vad jag ska ha för projekt under den här arbetslösheten.
Under den första var det att läsa Vilhelm Mobergs utvandrarserie och att flyttpacka.
Under den andra var det att läsa alla Marcus Birros böcker samt att flyttpacka.
Vad jag ska göra under den tredje arbetslöshetsperioden?
Någon som har något förslag?

Kommentarer
Postat av: Anna

Du hittar nog snart nått nytt jobb..
:)
Sommar snart ju.. Ser att du jobbar inom vården. Då finns alltid jobb. Är själv undersköterska.
Lycka till. Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback