Det blir tyvärr inte alltid som man tänkt sig

I dag skriver Marcus Birro ett debattinlägg i DN.
Deras barn dog i 23:e veckan. Han skriver om det bemötande han och hans flickvän fått av svensk sjukvård då de som blivande föräldrar naturligtvis varit oroliga för barnet hälsa.

Jag känner inte Marcus, men jag har läst hans böcker, fått en bok signerad och haft mejlkontakt med honom tidigare.
Jag blir berörd trots att jag inte känner varken Marcus eller hans tjej Jonna. Han har ju till och med skrivit en kommentar i min blogg.
I det blogginlägget skrev jag också om att jag tyckte att Jonna hade en gravid mage. Det stämde ju, men tyvärr fick de inte uppleva den glädje det måste vara att bli föräldrar.

Marcus, trots att jag inte känner dig: Jag tänker på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback