Helgen blev inte som jag tänkte

Jag hade tänkt att den här helgen skulle innebära mycket utevistelse.
Det skulle bli promenad runt Strömmen och fika på
Färgargården, fika på balkongen och annat härligt ute i solen.
Detta blev det inget av då vädret de senaste dagarna har varit så usel så man bara har velat varit inne.
Vi har varit ute korta stunder men då genast frusit som bara den.
Igår under valborgsmässofirandet i Folkparken frös jag så fruktansvärt, trots att jag hade mycket kläder på mig.

Jävla vår som aldrig vill komma.

Kommentarer
Postat av: turmalin

På sin plats med en klyscha: efter regn kommer sol..

Postat av: Fredrik

Ja, jävla vår som inte vill komma. Oerhört irriterande alltså..

Må FINT

2006-05-02 @ 19:04:26
URL: http://www.freddan888.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback