JAG HAR FÅTT JOBB!!!!!

I fredags hände det!!!
Jag blev erbjuden ett jobb. Det jobb jag var på intervju på förra fredan.

Jag börjar nästa måndag på heltid i fyra månader.
Det blir lite pendling då jobbet är i Nyköping, men det ska nog funka.

Dessutom fick jag en rejäl lönehöjning från min tidigare lön.
Löneförhandlade stenhårt!!


Dock blir jag nu skitnervös för massor av saker.
Ska jag klara av jobbet?
Hur är kollegorna?
Hur ska pendlingen fungera?
och så vidare...

Allt kommer säkert att lösa sig, men jag är nervös ändå.

Kommentarer
Postat av: Linda V

GRATTIS! Det kommer att gå galant :-)

Postat av: peking

Grattis
Du får jobba i en vacker stad.
Jag är född i Nyköping
Lycka till

2006-05-23 @ 21:29:05
Postat av: Sparkle

grattis till jobbet :)

2006-05-24 @ 11:40:32
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback