Tillägg och avdrag på den viktiga listan

För ett tag sedan så skrev jag vad jag skulle uppnå innan jag fyllde trettio.
En sak är redan avklarad. En ny bil är ju inskaffad.

Jag har dock en komplettering på listan.
Innan jag fyller trettio ska jag ha lärt mig att dricka öl. Just nu tycker jag inte om det, men det kanske går att lära sig eller?
Varför lära mig?
Jag vet inte riktigt egentligen, men det är ungefär som med kaffe. Det finns alltid hemma och det bjuds ofta på det.
Apropå det så kanske jag ska lära mig att dricka kaffe också då...

De andra punkterna på listan
är jag inte riktigt klara med. Bättre körsångare blir jag hela tiden. I söndags på vår vårkonsert sjöng jag korta solon ur "Kristallen den fina". Det var länge sen jag var så nervös, men det gick bra.
Det stärkte mig faktiskt. En skön känsla!

Fortfarande en del saker att klara av.
Har 2 år och 4 månader kvar.

Kommentarer
Postat av: Linda V

Äsch, man klarar sig bra utan öl!
För egen del önskar jag att jag kunde lära mig sångtexter utantill!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback