Trött, trött, trött och sjuk

Igår klarade jag av att vara på jobbet men det var knappt. I måndags var jag också hemma.
Så idag är jag återigen sjukskriven och kommer vara det resten av veckan.
Att man kan vara så otroligt trött.

Herregud, jag kan väl inte ha blivit utbränd på jobbet efter ett halvår. Det skulle ju vara helt galet ju.
Och nu då det till och med varit ganska lugnt på jobbet.
Istället skyller jag den groteska tröttheten på pendlingen som ger så långa dagar, höstmörkret och min kroniska reumatiska sjukdom. Resten av veckan ska jag vila upp mig, ta långa promender då det fortfarande är ljust ute samt bara ha det lugnt.
Sedan kan jag, förhoppningsvis, med nya krafter gå till jobbet på måndag.

Kommentarer
Postat av: turmalin

kRYA PÅ dig!!

2006-11-30 @ 01:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback