Utmaning med musik

Var hittade du denna utmaning?
Hittades hos
Fredrik


Vad lyssnar du på för sorts musik?

Kent, Olle Ljungström, Timo Räisänen, Andreas Johnson, Håkan Hellström,  bob hund, Broder Daniel, Lars Winnerbäck, The Slaves, Reeperbahn med flera.


Vad heter favoritartisten/artisterna?
Helt klart Kent och Olle Ljungström

Låt som gör dig glad:
Kom igen, Lena med Håkan Hellström

Bästa låten:
Att vi älskar med Olle Ljungström

Sämsta låten:
Jag nämner inga namn för då skulle jag fylla hela mitt bloggutrymme...

Bästa partyhiten:
Timo Räisänens båda skivor är fulla av hits med hög partyfaktor.


I min mp3:
Timo Räisänens
album i´m a indian
Olle Ljungströms album Världens räddaste man
Kents album Du och jag döden
Olle Ljungströms album Tack
James Blunts album Back to bedlam
Olle Ljungströms album En apa som liknar dig
Kents album The hjärta & smärta
Olle Ljungströms album Det stora kalaset

Märks det att jag gillar Olle....


Kommentarer
Postat av: stalkerjäveln

Hej! Fin musiksmak! Du kommer att gilla tvivelfront också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback