I morgon fyller jag år

Då var det alltså dags.
Födelsedag igen.
28 år den här gången.

Födelsedagar var mycket roligare när man var barn.
Med mycket paket.
Kalas då hela klassen kom.
Saftkalas med bullar, kakor, glass.
Och fiskdamm.
Naturligtvis.

I morgon blir det i alla fall en god sak.
Marängsviss!!!
Jag blir barn på nytt när jag äter det.
Och det är inte vilken marängsviss som helst utan en riktig specialare.

Här kommer receptet
Krossade maränger blandas med skivad bannan, vispad grädde och chokladpudding.
Rör om alltihop och lägg på hela maränger överst.
Ät och njut!!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Grattis på dig, syrran!!!!! Nu är det inte så himla långt för dig att också bli tant. Tyvärr hinner jag inte komma till marängsvissen i år. Ha det bra, lev väl och njut av yterligare ett års livserfarenhet

2006-09-26 @ 18:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback