Idag är det lugnet efter stormen

Igår hade vi 30-årskalas för M.
15 personer kom och vi fick faktiskt plats i vårt vardagsrum. Dock var det trångt och bestiken tog slut...
Till att äta blev det exotisk planka som vi beställt från restaurangen på M:s jobb. Till efterrätt blev det kalddkaka och grädde och kaffe/te förstås.

Enligt honom så var bästa presenten ett
Nintendo wii.
Och jag måste erkänna att det var väldigt häftigt. Helt olikt de olika spelkonsolerna jag spelat på förut.


Jag tycker det var mycket folk, men sen kom jag på att det inte var någonting emot vad det kommer att vara på vårt bröllop. Då kommer antalet personer tredubblas. I och för sig så är ju inte festen då i vardagsrummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback