Länge sen sist men bröllopsplanerna fortsätter

Nu är det ett tag sedan jag skrev sist.
Det har varit påsk och när jag har velat skriva så har bloggen buppat ur. Idag verkar det dock fungera.

I påskas var vi på landet. Bland annat var vi i festlokalen och kollade in hur det såg ut och tittade hur porslinet såg ut.  Jag har många gånger varit i den lokalen och jag blev positivt överraskad. Jag mindes att det var mindre än vad det var.
Sedan var vi till vår badplats och plockade stenar som vi ska ha som placeringskort.

image111
Foto: Systeryster.

Poserade även på ett av de ställen vi tänkt att ta bröllopsbilder. Förhoppningsvis har jag då snyggare frisyr och finare kläder än på det här kortet :-)

image112
Foto: Systeryster.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Åå..., bröllopsbilderna kommer att bli suveräna!;-)
Wish you luck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback