Nu kändes det på riktigt

Idag var vi på vigselsamtal hos prästen.
Kändes otroligt bra.
Det var på detta samtal som jag på riktigt insåg att jag ska gifta mig.
JAG SKA GIFTA MIG!!!!!
Hela tiden förut har man planerat det praktiska runt om kring bröllopet och känslorna har så hamnat i bakgrunden.
Nu är prästen berättar " att här svarar ni ja" och frågar hur vill ni har era löften. Då blev det så konkret.
Började nästan gråta av bara det.

Samtidigt kände jag att vigseln kommer blir så underbart bra, då jag fick den präst som jag önskade. Vi tillhör ju varken den församling han arbetar i eller den församling vigseln äger rum i.


40 dagar idag!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

så härligt att allt känns bra för er, vi ska boka vigselsamtal snart.. *otålig*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback