Bloggtorka trots saker att skriva

Här var det inte uppdaterat på ett tag.
Det har varit lite konsigt för jag har haft jättemånga uppslag till blogginlägg den senaste veckan men jag har aldrig orkat att skriva ner dom:
 *att vi nu klätt vår gran
*julpyntningen av vår lägenhet
*att vi firade 3 månaders bröllopsdag i lördag och då även fick den andra filmen från bröllopet.
*att min huvudvärk börjar göra mig galen
*att tröttheten börjar göra mig galen
*att vi framkallat 222 bilder från bröllopet.


Jag måste skärpa mig alltså annars dör ju bloggen.

Kommentarer
Postat av: Ordsnok

222! Mesigt. Vi framkallade 250 bilder på världens snyggaste barn igår. Måste komma ihåg att visa er alla 20 fotoalbumen från födseln och framåt, nästa gång ni kommer hit. Man vet ju hur spännande det är att titta på bilder av andras ungar.

Postat av: Anna

Ordsnok: Jaa, det vill vi gärna se! Men bara om ni vill se våra bröllopsbilder :-) Vi valde att "bara" framkalla 222 bilder av de 1200 bilder vi har från bröllopet.

2007-12-19 @ 17:54:50
URL: http://majsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback