Bröllopsplaneringen går framåt

Att ställa till med bröllop kräver sin planering.

Just nu känns ingenting klart.
Dock är kyrkan och festlokalen bokad till den 15 september.
Det största problemet är prästen.
Jag vill ha en speciell präst och det verkar vara svårt att få ihop det, eftersom han inte jobbar i varken den församling vi bor i eller den församling bröllopet ska vara.
Han skulle kolla över sitt schema och sedan återkomma till mig.
Säger han att han inte kan så får det bli bröllop den dag som han kan.
Det bara är så.

På lördag ska jag prova bruklänningar hos
Petrés festkäder. Det ska bli roligt. Den här klänningen tycker jag är fin. Frågan är hur jag kommer att se ut i den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen så roligt att ni planerar bröllop!! Klänningen du tänkt är jättefin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback