Ingen har väl missat?

Ingen har väl missat att det är alla hjärtans dag idag?
Detta kommersiella jippo.
Handlarna gnuggar händerna. En ros som förra veckan kostade 20 kr kostar idag 50 kr.

Idag skulle jag dock fira i alla fall även om det inte var alla hjärtans dag.
Jag och M blev tillsammans den 14 februari 1997.
Och då kan ni som är bra på matte räkna ut att vi firar tio år idag.

Om en och en halv timme har vi ett bokat bord på stans finaste restaurang La mansion.
Och just nu håller M på med hemligheter i köket. Jag hör att han använder tejp...

Kommentarer
Postat av: Hannele

Det behöver inte vara kommersiellt att tänka på varandra,
hoppas du har haft en bra Alla Hjärtans dag.

Postat av: Hannele

P.S.
Jag träffade också en kärlek den 14:e februari,
det varade nio år :)

2007-02-14 @ 23:04:44
URL: http://hannelesparadis.blogspot.com/
Postat av: Pontus

Stort grattis!

2007-02-22 @ 07:11:00
URL: http://www.pontuskarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback