Dags att ta sig i kragen

Efter två dagars sjukskrivning på grund av trötthet är det åter dags att ta sig i kragen och gå till jobbet i morgon. Inte för att jag är mer pigg och utvilad utan att jag känner att jag måste. Jag känner att jag inte kan vara hemma från jobbet bara för att jag är trött. Kan man det?
Är just nu 25% sjukskriven på grund av det och jag klarar inte ens det verkar det som eftersom jag tog en extra dags sjukskrivning den här veckan.
Att vara hemma när man har 40 graders feber känns så mycket lättare än det här.
Min sjukskrivning går ut nästa fredag och efter det ska jag åter vara 100% arbetsför vilket medför långa dagar fem dagar i veckan.
Har en telefontid med min läkare på tisdag. Jag får se vad vi kommer överens om. Är det medicinen som inte hjälper? Är jag utbränd? Är jag allmänt less på jobbet? Det kan jag ju inte vara efter bara ett halvår eller?

Att ta sig i kragen när ögonen är tunga, huvudet känns som sirap och benen blir trötta av gå till affären är inte så lätt, men jag måste.

Kommentarer
Postat av: turmalin

Hur mår du just nu?

2007-01-05 @ 22:53:11
Postat av: turmalin

Bra om du mår lite bättre. Hoppas fortsatt lugn helg!

2007-01-06 @ 21:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback