Jag mötte Lassie...nästan

På dagens sjukhusbesök var även två äldre herrar där och fick medicin.
På något sett kom en av herrrarna och jag in på samtalsämnet arbetsterapi. Då visade det sig att hans fru Lena Haglund, är doktor i arbetsterapi vid Linköpings universitet.
På min utbildning läste vi ett antal vetenskapliga artiklar skrivna av henne.
Dessutom berättade han att arbetsterapins gud - Gary Kielhofner, har varit hemma hos dom. Det han då var mest intresserad av var saaben i garaget. Han var visst helt facinerad av Saabar, framför allt turbo!

Jag som arbetsterapeut tycker i alla fall att detta var lite roligt.
Ni andra som inte har en aning om vem Gary Kielhofner är skiter nog fullständigt i detta.
Och det förstår jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback