Orka orka

Den här veckan som gått har inte varit rolig.
I måndags var jag sjukskriven för att jag skulle till reumatologen och få påfyllning av min medicin.
Sedan var det tänkt att jag skulle jobba resten av veckan.
Men allt blir inte alltid som man tänkt sig. På jobbet i tisdags var jag så trött att jag knappt visste vad jag hette. Hade då sovit jättedåligt om nätterna i över en vecka.
Onsdag, torsdag och fredag var jag hemma. Sjukskriven. På grund av trötthet.
Faan. Man inte vara hemma för det. Det är lättare att vara hemma om man har en förkylning.
Behövde nog trots allt dessa dagar. Sov till nio på mornarna. Gjorde inte så mycket på dagarna. Tog det lugnt helt enkelt.

Nu är det söndag och i morgon är det jobb  som väntar. Känner mig absolut mycket piggare nu, men det är något som lätt och ganska fort kan ändras.
Är ju 25% sjukskriven i fyra veckor till. Sedan måste jag orka att gå upp på heltid igen. Det bara MÅSTE jag.
Så.
Nu är det dags att planera inför morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Flaxa

Jag hittar bra i Norrköping. Vet ungefär vart du bor.
Har du ett fast jobb nu?

2007-01-22 @ 11:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback