Tillbaka till det riktiga livet.

Nu har vi äntligen fått tillträde till vår lägenhet igen efter sju veckors stambyte.
Eftersom M jobbar ikväll får jag själv bära grejer från baracken till lägenheten.
Vad grejer vi måste ha haft i baracken!!!

Just nu sitter jag i baracken eftersom datorn och kaffebryggaren fortfarande är kvar här.

Bilder på det nya badrummet kommer framöver. När jag hittat kamera bland alla grejer.


I lägenheten ser det nu ut som bomben slagit ner med alla grejer.
Det absolut äckligaste var när jag öppnade frysen.
Den tömde vi när vi flyttade ut, men vi lät den vara på.
Problemet är nu att byggjobbarna från och till haft stömmen av vilket gjort att isen tinat och frusit igen.
Vilken jävla odör!
Dessutom fanns det små matrester i frysen som när strömmen varit av möglat och blivit riktigt otrevligt.
Har ingen aning om hur jag ska få det rent och framför allt luktfritt.
Det får bli ett problem för morgondagen! 

Kommentarer
Postat av: turmalin

Hoppas du sitter och myser i er nystädade lägenhet nu!

2007-07-08 @ 18:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback