Bröllopet går åt pipan.

Gästerna löper amok i kyrkan, så mycket så att jag skriker och svär efter vigselakten. Trots att jag hela livet blivit uppfostrad med att man aldrig svär i kyrkan.
Toastmastern kommer inte till bröllopet och därmed har ingen koll på detaljerna för festen. Dörför ska hela vigseln och festen göras om dan därpå. Då hinner jag inte duscha och allt är bara katastrof.

Som tur är, är detta bara jobbiga mardrömmar jag haft i två nätter i rad.
2½  månad kvar till bröllopet och redan mardrömmar. 

Hur ska detta gå?? 

Kommentarer
Postat av: Linda

stackars dig med mardrömmar, vi har också haft sånna... m2b vaknade en morgon och sa jag vil inte gifta mig i rosa volangskjorta och lila kostym, själv har jag haft mardrömmar som likar dina ;-)

Postat av: I nöd och lust

Hahhaa.. jag drömmer också massa såna här stressdrömmar. Usch. Vaknar helt kallsvettig med en känsla som hänger i sig av att "allt gått åt helvete"

2007-07-11 @ 19:44:24
URL: http://brollopsplaner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback