Det flyter på

Bröllopsplaneringen den här vecka har varit väldigt positiv.
Cateringfirman vi vill ha kunde den 15 september.
* Min kör jublade högt när jag igår frågande om de ville sjunga på bröllopet.
* Den sång av Olle Ljungström som jag vill kören ska sjunga ska en kollega till M ta ur noterna på, då noter inte finns nedskrivna tidigare.
* Vi har utsett en toastmaster och meddelat vad vi tycker att han kan ha hand om.
* Vi har utsett ett värspar och meddelad dem vad vi tycker att de ska ha hand om.


I morgon ska jag prova klänningar igen och tanken är att jag ska kunna bestämma mig vilken jag ska beställa.
På söndag ska vi fråga en före detta kollega till M om han vill vara fotograf.

Det känns som läget är under kontroll.

Kommentarer
Postat av: LolitaRegina

vilken sång av olle? jag måste ju fråga, eftersom olle har varit en av mina stora husgudar i så många år nu.. ;)

Postat av: I nöd och lust

Vilken Olle Ljungströmlåt är det du har önskat dig?

Jag sitter för fullt och försöker komma på vilka låtar vi ska ha innna, under och efter vigseln.

2007-04-26 @ 15:03:58
URL: http://brollopsplaner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback