Vår innebär nya skor

Har varit och handlat joggingskor precis.
Joggingskor för mig innebär INTE att jag ska ut och springa i dom. Möjligen springa till tåget för att jag ska hinna på.
Nä joggingskor för mig innebär att ha ett par skor som är bekväma att gå i och det hoppas jag att dessa blir.

När jag hade slängt ut massa pengar på mina skor gick jag en liten sväng i gallerian. På ett café mitt i gallerian sitter ingen mindre än
Marcus Birro och fikar med sin sambo. Denne briljanta författare, poet och radiopratare. Det är så trevligt att han valde Norrköping som staden att bo i när han ratade Göteborg.

Kommentarer
Postat av: markus fornander

Hallå där!
Nu börjar det närma sig juh, vi måste byta telefonnummer med varandra så vi hittar varandra. Du kan väl maila mig, eller står din mailadress här nå´nstans så mailar jag dig. Jag har ju ca 18 mil att åka så det kan bli svårt att veta på minuten när jag är framme, tror att det tar 2 timmar dock. Hör av dig kamrat.

Postat av: Flaxa

Åh, en ny kamrat!
Tack för Grattishälsningen.
Vilket fik satt han på? Jag har beställt nya jogg-skor på en av sportaffärerna i Nkpg. Dyra som f-n men väl värt pengarna. Vårruset den 15:e i stan...ska du?

2007-05-03 @ 09:58:57
URL: http://flaxas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback