Igår kom den!!!

Igår kom den.
Filmen från bröllopet!

Jag har aldrig gillat att se och höra mig på film förut, men här var det helt annorlunda.
Jag var snygg, fin i håret och fint sminkad. Jag har aldrig tidigare känt mig så snygg.

Äntligen fick jag veta hur prästens vigseltal lät. Många har sagt att det var så fint och personligt, men jag har knappt kommit ihåg ett ord.
Och dom hade rätt. Det var fint!

Dessutom fick åter igen återuppleva min kusins härliga tolkning av Olle Ljungströms låt "Att vi älskar".
Hence, det var så jävla bra!!

Ett stort tack till Jonas som filmade hela dagen och som nu redigerat materialet till en härligt film!

Kommentarer
Postat av: Olle

Kul med en film från en stor dag för Er! Vi har en liknande. P.S. Olle-låten är inte dum!

2007-11-17 @ 23:47:49
Postat av: Anna

Olle: Den låten är grym!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback