När man städar hittar man roliga grejer

Fick ett lite städryck för en stund sedan.
Då hittade jag lite rester från vår bröllopsplaneringsperiod.
Bland annat hittade jag våra checklistor på saker som skulle göra inför bröllopet.
Jag kommer ihåg hur mycket vi till slut hatade dessa listor.

Dock hittade jag något som var lite roligare.
Ett tag hade jag planer på att ha en tipspromenad för gästerna.
Frågorna skulle ju naturligtvis handla om oss och vår tid tillsammans.
Nu blev det ingen tipspromenad, men jag hittade ett antal frågor som var tänkta till den.
Tänkte dela med mig av frågorna.
Nu är det bara att ni gissar. De rätta svaren kommer!

* Hur träffades brudparet?
* Vad gjorde bruden några timmar före första dejten?
*Vilken film såg brudparet på första dejten?
* Vad kostade brudparets första bil?
*Vilken artist är brudparets favorit?
*Vilken tv-serie är brudparets favorit?
*Vad var brudens första jobb?
*Varför avbröts brudgummens journalistpraktik på Arbetet-ny tid?
*Hur många orkideér har bruden?
*Vem har bruden friat till, men fått nej?

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh!Får man höra svaren?? *nyfiken* Bra frågor!

2007-11-17 @ 08:48:14
Postat av: Anna

Karin: Visst kommer svaren. Snart...

Postat av: Mia

Jag skulle nog haft minst 6 rätt! Ganska svårslaget tror jag.

2007-11-19 @ 22:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback