Utmanad av Naken

Jag, eller snarare Baltazar, har blivit utmanad av Naken

Naken undrar hur Baltazar fick sitt namn. Efter att ha läst alla namn i almanackan och inte hittat nåt passande så började vi fundera på namn från tv-serier och filmer. Då kom vi på det fina barnprogrammet Professor Baltazar. Det var ett av mina favoritprogram när jag var barn. Sagt och gjort. Den lilla kattungen fick heta Baltazar!!

Vem som vill får anta utmaningen, men skriv gärna en kommentar så att jag vet att någon antagit utmaningen.

Här planerar han resan till Madeira som vi var på oktober förra året.
image226

Kommentarer
Postat av: Naken

Tack! Det var kul att få veta hur Baltazar fått sitt namn. Hoppas att han hittade rätt på kartan ;)

Postat av: m a r i a k o d e n

Så söööööt=)

Å du, vilken bra musiksmak du verkar ha! Gillar oxå olle ljungström å c af ugglas å köttbullelåten.....=)

2007-11-26 @ 19:33:33
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: m a r i a k o d e n

Ps. Läste vidare på din blogg å läste om din mamma...... Jag förstår hur du kan ha det....jag tappade min mamma när jag var 22, hon dog i cancer.....Supervidrig sjukdom......Du skriver så bra.....tårarna sprutar när jag läser!!!
Kram!!

2007-11-26 @ 19:37:39
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Anna

Naken: Jo, han bestämde vår resväg och resan blev kanon :-)
Mariakoden: Olle Ljungström är kung! Tack för omtanke.

2007-11-28 @ 10:00:25
URL: http://majsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback