Bilder på posten

Igår fick vi en cd-skiva på posten fylld med 132 bilder från bröllopet.
Dom är tagna av min kusin och verkligen jättefina.

Tack så hjärtligt, Charlotta.

Fortfarande saknar vi bilder från ett antal gäster. En uppmaning till er är: Bränn och posta till oss!!

Här kommer några smakprov från Charlottas bilder. Hoppas det är okej för dig, Lotta, att jag visar några.

Ris och blad utanför kyrkan.
image214
Foto: Charlotta Engström

Puss på dig, min man.
image215
Foto: Charlotta Engström

Kusinerna.
image216
Foto: Jonas Johansson (?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt ok! Det är ju en ära att få sina bilder visade! Den översta är en av mina favoriter...kram

2007-10-11 @ 12:12:57
Postat av: Charlotta

Stämmer förresten att det är Jonas som tagit bilden på oss :)

2007-10-11 @ 12:40:27
Postat av: Flaxa

Vad blev det för namn då?
Fina bilder det blev och ni är jättefina.
Var det Gryts kyrka? Har ni koppling dit eller?

Postat av: Anna

Charlotta: Alla dina bilder var jättefina.
Flaxa: Det kommer bli Wiik. Hoppas vi om Patentverket vill samma som oss. Visst är det Gryts kyrka. Jag kommer därifrån så det är min "barndomskyrka". En självklarhet att gifta sig där.

2007-10-11 @ 18:52:28
URL: http://majsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback