Ett stort stort tack

Nu när både jag och min man börjar landa efter vårt bröllopsäventyr förra helgen vill vi tacka alla släktingar och vänner som uppmärksammade vår dag.
Stor tack till våra släktingar och vänner som deltog i kyrkan och på festen.

Ett särskilt tack till toastmaster och vårt värdpar som styrde upp allt, John och Mia som gjorde ett helt underbart festprogram, Henric som sjöng oerhört bra under vigseln, pappa, svärmor och svärfar som bekostade maten, Jonas som filmade dagen samt till Magnus som fotograferade.

Dessutom vill jag tacka prästen Pether Broman som åkte 14 mil tur och retur för att viga oss. Hade inte han ställt upp hade det inte blivit något bröllop.

Jag vill även tacka de som talade under kvällen: toastmaster Rickard, syster Anneli, Svärfar Anders samt Susanne (som var min första arbetsgivaren när jag var barnflicka för 10 år sedan). Roliga, rörande och fina tal!

Naturligtvis vill jag också tacka min man som svarade Ja i kyrkan!

Tack så hjärtligt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback