Livet som fru

Livet som fru är bra.
Så fort jag tittar på bilderna på bröllopet som vi har fått änså länge så ler jag bara.
 I hela kroppen känner jag just den känslan som jag hade den 15 september.
Den känslan kommer att sitta i länge än.

Nu tänkte jag visa lite bilder från vår festlokal.

Festen hölls i en bygdegård. Så här stod borden.
image197

Enkel servettvikning och enkla bordsdekorationer bestående av blomdekorationer och värmeljus samt guldhjärtan gjorda i gips.
image198

Närbild på blomdekorationerna samt bordplacerings-stenarna.
image199

Honnörsbordet
image200

Min plats! Det jättefina festprogrammet gjorda av John och Mia.
image201
Fotograf: Anneli Engström.

Kommentarer
Postat av: Millan

Ett stort grattis till ert giftemål, verkar ha vart ett fint bröllop. Oftats är det det enkla (vad det gäller dekorationer ) som är finast, tycker det var jättefint!!
Kram Millan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback