1200 bevis

Jag har nu kollat igenom 1200 bevis på att den 15 september 2007 var den hittills bästa dagen i mitt liv.
Bröllopet!!

Det har nu gått ungefär sju månader sedan dagen B och det känns fortfarande underbart.
Underbart att stå längst fram i kyrkan och säga JA.
Underbart att så många släktingar och vänner kom för att bevittna det.
Underbart att för en gång skulle känna sig jättevacker.
Underbart att min kusin sjöng så otroligt fint i kyrkan.
Underbart att värdinnan och toastmastern fixade dagen galant.
Underbart att den präst jag ville ha ställde upp.
Underbart att J filmade hela dagen.

Allt var underbart helt enkelt.

Ska nog nu kolla lite på filmen från bröllopet också.

image212
Foto:Magnus Andersson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback