Dags att uppdatera listan

Har nu insett att det är mindre än ett halvår kvar.
Till den hemska 30-årsdagen.
Hur ska jag klara detta.

För ett tag sedan, eller ganska exakt två år sedan skrev jag en
lista på saker som jag skulle hinna med eller uppnå innan jag fyllde 30 år. Nu är det dags att uppdatera den.

Klara punkter!
* Ha ett fast tjänst som arbetsterapeut. Uppnåddes den 1 mars i år. Har nu fast tjänst som arbetsterapeut inom Nyköpings kommun.
* Ha köpt ny bil. Hihi, den här punkten har uppnåtts TVÅ gånger sedan jag skrev den här listan. Först var det 206:an och sen 307:an
* Ha mer pengar än nu.
Det är uppnått med tanke på att jag för två år sedan bara gick på a-kassa.
* Renoverat kök och badrum. Badrummet blev renoverat förra året tack vare stambytet i föreningen. Kökets renovering är på planeringsstadiet.

Fortsätter att jobba på dessa punkter!
* Blivit en bättre körsångare än vad jag är nu.
* Våga säga ifrån när folk beter sig dåligt mot mig.
* Min reumatiska sjukdom ska ha blivit ännu bättre med hjälp av bra mediciner.
* Få en mer positiv livssyn.

En sak som inte fanns med på listan för två år sedan var att jag ville vara gift innan jag var 30. Och det är ju uppnått edan ett halvår tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Linda

grattis själv!
jag ser att ni haft det trevligt på smekmånaden *rätt åt er* hihi ;-)
hus renoveringen rullar på så förhoppningsvis till valborg bor vi där, men tiden går fort tänk så snabbt detta halvår gått.. vi får väl se om det går lika fort fram till ett års dagen..
så du ska bli 30 om ett halvår, själv blir jag 25 några dagar innan våran ettårs dag :-)
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback