Snart är min man chef

Efter att ha varit vikarie på diverse tidningar sedan sommaren 2001 så har nu äntligen min kära man fått en fast tjänst som nattchef på den tidning som han vikarierat på de senaste två åren.

Äntligen har vi båda fasta tjänster. Jag började på
min fast tjänst den 1 mars och mannen börjar i slutet av apri.

Det känns oerhört skönt att vi nu båda aldrig mer behöver oroa oss över vad vi göra. Klart man kan byta jobb, men det behöver aldrig vara någon hets att hitta något för att slippa vara arbetslös.


Micke - Grattis som faan. Du är väl värd en fast tjänst efter sju år som vikarie!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

man kan bli uppsagd. företaget lägger ner. företaget sparar.

2008-04-09 @ 11:26:37
Postat av: Charlotta

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!1 Vad kul!!! hälsa M från mej! kram

2008-04-09 @ 13:47:42
Postat av: Anna

Anna-Lena: Oj,oj, här kraxar olyckskorparna.

Charlotta: Tack så hjärtligt. Klart jag hälsar. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback