Tack som faan

Igåtkväll var det dags för årets andra Kent-konsert i Norrköping. Förra var i februari i Himmelstalundshallen.
Den här var utomhus i Folkparken.

En perfekt, varm sommarkväll för en Kent-spelning. Det är något speciellt med utomhuskonserter.
Den här gången spelade de ett antal gamla godingar som Stenbrott, Blåjeans och Saker man ser, men även nya hits som LCD någon?, Berlin och Vy från ett luftslott.

En bra konsert rakt igenom även om jag, som vanligt, saknar en del låtar så som Berg- och dalvana, Klåparen och Columbus.






Kommentarer
Postat av: Kusselotta

Hejsan! Usch låter jättejobbigt med huvudvärken! Jag vill bara tipsa om ett kosttillskott som heter Fortodol som är jättebra o väl värt att prova! Finns i hälsokostbutikerna. kram

2008-08-04 @ 20:26:47
Postat av: Anna

Kusselotta: Tack för tipset.

Postat av: amanda

nejjjjjj jag ville inte veta =( usch va jobbigt att jag betalade dubbla haha.

du mitt "knep" är att vara utan BH, sedan knyta bandet hårt runt nacken (inte så hårt så man typ krampar men så hårt du kan utan att det gör ont) sedan liksom "lyfta upp" brösten och placera dom så det ser finfint ut haha =D då stannar dom så ifall du har knutit bandet hårt nog ;)

2008-08-05 @ 18:41:44
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback